Alla inlägg under november 2010

Av Lina - 28 november 2010 22:45










  




Svårt att få tag i MVC och vad är det mer att tänka på egentligen???


Varför vill jag absolut äta sånt jag inte är säker på om jag får äta. Kallrökt lax, ädelost, öl, glögg, vin, kaffe, kaffe, kaffe, socker socker socker (skit, då blir de ju jättebamsebebisar har jag hört - det går inte!!!)





Av Lina - 21 november 2010 22:30







    


Oups...


Såg väldigt positivt ut det där (och jag hade blivit besviken annars...).




Av Lina - 18 november 2010 13:00




  


Hon är otroligt charmig - så länge hon får som hon vill....


  


... och han älskar henne för att hon är så otroligt söt när hon ler och är glad 

(läs: när hon får som hon vill)


  

Av Lina - 18 november 2010 13:00


... så länge man bryr sig så att det gör ont i hjärtat ibland, då löser sig det mesta!


  






Av Lina - 18 november 2010 12:45

    


  


Female - Lina Bengtsson, 

33 år, ambvivalent med båda fötterna i jorden


  


Hemale - Gustav Gullberg, 

30 + och mognar med stormsteg





Av Lina - 14 november 2010 22:15









Lina: "Duuuuu, jag tror det kan vara så att..."

Gustav”Men hur gick det till?!”

Lina: ”Jag vågar inte testa mig, jag åker till Halmstad istället och är borta en vecka...”


(köper i smyg folsyra och börjar knapra)




Av Lina - 10 november 2010 13:00












Det var lite märkligt, även om jag brukar ha bestämda åsikter om vad jag är sugen på - jag skulle bara ha läsk en kväll. Visste såklart inte exakt vad jag var sugen på men kom till slut hem med en trocadero, en champis och en konstig cola (inte direkt mina normala läsk val de få gånger jag dricker läsk). Tre olika, bara utifall, tänk om jag skulle dricka en och upptäcka att den inte var som jag tänkt - då fanns det två kvar att hoppas på.

 

Sen fick jag typ inte plats med brösten i mina BH längre och sen hade jag visst inte skrivit upp mensen i november - eller hade jag inte haft någon?

Och så satt jag varenda rast på jobbet och krängde macka efter macka. Är det onormalt eller är det bara mitt normala beteende??





Av Lina - 7 november 2010 22:00







  




Lina tänker: ”Något är inte riktigt 100 här... (oj oj oj oj oj)”

Gustav tänker: ”Vad är det med henne?”




Ovido - Quiz & Flashcards