Alla inlägg under januari 2011

Av Lina - 30 januari 2011 22:00








  



Det kanske börjar synas nu... Undrar vad jag väger?!


Här i Örebro så kan jag ha stl 50 på byxorna.

Undrar hur buller nivåerna kommer vara, Henrik (chef) har beställt utredning. Annars blir det tydligen problem efter v. 24.... hmmm, VAD ska jag då ta mig till, humdidum - odla, odla, odla, planera, resa, träffa vänner - jag kan komma på massor =)!


Ikväll ska jag med hyresvärd på friskis baspass. Spännande att se hur det ska gå.

--> skittråkigt pass men nog för att jag skulle bli sugen på mer - flåset är jag inte stolt över, det tog, i magen och ryggen kändes det också.




Av Lina - 23 januari 2011 22:00








  



V. 16 gick fort.


Kallelse till ultraljud 11 februari, en fredag - härligt att slippa omboka (känns som jag är borta jämt vilket jag visst också är...)


Hus är en komplicerat.






Av Lina - 16 januari 2011 21:45











     



Offentligt på jobbet (livsmedelsverket) eftersom chefen skrev ”Lina är gravid” i ett mail. (orden jag inte säger till mig själv ännu)

I Tierp vet de dock nog ännu inget och nu ska jag till Örebro och gästspela några veckor.


Humöret går uppåt påpekar Gustav - kanske beror det på att vi köpt hus. Jag har precis fört över 140 000 (?!) drygt till honom för min del av handpenningen. På fredag är det dags för besiktning. Inflytt blir dock inte förren 2 maj. 

 (hoppas hoppas hoppas vi får flytta in tidigare, jag har redan börjat kolla matchande 60-tals möbler till huset på blocket)

Av Lina - 9 januari 2011 21:30





     



Jobbar inte denna veckan men fick besked om fast jobb!!!! (på Gotland).

 

Var på extra läkarbesök 4/1 och fick bra info om buller, illamående (postafen/seaband), extrasamtal, förlossningsrädsla, ryggmärgsbedövning mm.

Jublade över att jag vägde 59,6 kg, bara 0,4 kg mer än sist (jag behöver verkligen inte gå upp något än!!) ända tills jag kom på att då hade jag vägt mig med skor...).




Av Lina - 2 januari 2011 10:15







  


2011 har börjat!


Nyår - vi åt en sex(blev åtta)rätters fantastisk middag och jag gurglade av Gustavs vinglas.

Till mig hade de specialbeställt champis. :)


Håller på att gå in mig i de fantastiska jeansen med megaresåren!





Ovido - Quiz & Flashcards