Alla inlägg under december 2010

Av Lina - 25 december 2010 10:00










  



Inte så mycket konstigt händer.


Dåligt flås har jag haft senaste veckorna.


Jul hemma i Halmstad med Gustav som bonus och alla bröder + kusiner och farbror. Låtsas som ingenting så länge det går....

Till bror 1: "Du kommer kanske inte vara minst längre, snart, till sommaren typ, eventuellt..."

Till bror 2:  Klämmer ur mig något som "Öööh, ja, alkoholfri öl, det är gott, typ, jag dricker inte alkohol nu, nä, jo, därför, gissa, ja det är sant, faktiskt, jag tror det inte själv men det verkar vara så, tror jag...."

Till bror 3: Harkel, tvekan... "Jaha, ok, du hade redan fattat... well"

*phuuuh*







Av Lina - 19 december 2010 09:45





   


Kom fortfarande i stl. 50 som var framtaget i morse..


Råkade” köpa ett par mammabyxor på myrornas.

(100 spänn och jättesköna, låga och i stretch) 

Jag har inte haft ett par sköna byxor på evigheter, kör istället med stretchkjol och tights. Men nu, om jag vågar, ska jag springa runt med dessa hemma. =)




Av Lina - 12 december 2010 09:30




     


Kom ingen mens förra veckan. 

Brösten slår fortfarande rekord


Funderar på storlek 52 på byxor men tjänstvänliga killen på jobbet som hämtar åt mig varje morgon var förvånad när jag bad om 50 första veckan...

- Dessutom är han så frågvis så jag tror jag råkar "illa" ut då (har du kille? vad gör din kille? varför ska du inte flytta hit istället? är han allergisk?!! vem ska då ta hand om dina djur? Du, är du?, vad sa du, 33?, ska du inte skaffa barn snart? Du vet, snart det är försent. Flytta hit, jobba här, det är bra. Skaffa barn, du måste göra, snart. Vill du ha barn?  osv osv)

Aaaah, idag hade jag fått storlek 52, *puh*.


   


10/12 fredag MVC - läskig upplevelse, här ska vi tydligen tillbringa endel tid - i alla fall Gustav, jag är väl någon annanstans och jobbar...

Vikt 59,4 kg (!!!!! men med kläder och skor)

Blodvärde 163 - tydligen mycket högt. Normalt blodsocker och urinprov. Massa rör tagna bl a toxoplasma. På lördag 10 fulla veckor enligt yrkesmässig beräkning.

Hon tog inte ens gravtest *pfffff*, både Gustav och hon log överseende och undrade om jag inte själv kunde dra vissa slutsatser av ett positivt test i kombination med noll mens på sådär några månader.... maaaaybeeee.





Av Lina - 5 december 2010 08:45




  


Mens vilken dag som helst nu om den tänkte komma.

Annars tjock som vanligt, stora bröst *suck*, kommer inte i några 

byxor *stön* (kallt som f-n ute med tights och stretchkjol i minus 15-20 grader).


Och än så räcker det med en frukt extra om dagen och jag tvivlar på att någon direkt viktökning redan rekommenderas...


Tog egna suddiga nakenkort på mig själv i duschen eftersom det inte blivit av (censurerades snabbt). Gustav fick istället fota på helgen.




Ovido - Quiz & Flashcards