Alla inlägg under oktober 2011

Av Lina - 28 oktober 2011 09:24







"Varför hetsa upp sig över en flygtur??! Undrar förresten vart vi är på väg?"


"I Halmstad träffade jag lite nya människor"   

"Och det hände spännande saker heeeeela tiden, öööööööverallt!"  

"Mamma gick hem ändå ibland"   

"Trött???!"  "Inte jag inte!" 

Inget riktigt Halmstad utan en tur vid havet, nästan med fika.  

"Roligt och mysigt hade jag och morsan det!!"      


"Puh"        


Ja, vi hade så skoj att vi glömde ta kort, som vanligt. Tur att pappa/morfar finns där med linsen i högsta hugg! Ändock, saknar lite folk på bilder... Nåväl nästa gång..


Av Lina - 27 oktober 2011 21:15


... har sovit mest hela dagen så jag har hunnit säkerkopiera (eller vad det nu heter) mina foton och lägga över dem på datorn. 


Ska se hur många jag orkar lägga över hit.



 

Det blev bara detta! En glad liten sprallig skit är vad hon är!


Zzzzzzzz



Av Lina - 26 oktober 2011 22:30



Det är inte för att det inte händer något.

(kanske om jag fick lite förfrågningar på uppdatering så skulle jag känna mig mer manad  


Ikväll har vi efter att lilltösen knoppat in sågat ner bastun, försökt fixa en vägg och röjt i källaren. Jag har satt i mig en halv sats misslyckade kokostoppar, Gustav åt förståndigt mat..

Imorgon klockan 0700 kommer hantverkare för att sätta igång att göra om våran källare till något trevligare än den betonghåla som den är nu.


Zzzzzzzz

Av Lina - 19 oktober 2011 08:24



Har väntat någon vecka på att det.


Igår gjorde hon några halvdana försök men idag vände hon definitivt på sig från rygg till mage.


Vi har varit i Halmstad en knapp vecka och haft några mys och keldagar. Jag tror till och med mina bröder tyckte hon var söt trots lite vredesutbrott på kvällarna.


Jag har en massa nya bilder i telefonen som jag behöver skicka över men så länge håller jag tillgodo med lite gamla som jag hittade.

- eller kanske inte, den sköna Irma bestämde sig för att protestera mot sömnen med ett raseriutbrott

Ovido - Quiz & Flashcards