Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Bubblare

Av Lina - 16 juli 2011 20:20


Vem är det här???   



 


OK.

Nu vet vi ju vad det är. Och det blev ju faktiskt en FLICKA. 

Jag vet flera som är glada över att de kommer få köpa söta små (hippie)klänningar såsmåningom. 


Vi har några nya namnförslag som dykt upp från olika håll.


Irma

- är en ny favorit. Har däremot fått påpekat för mig hur det kommer låta på hallänska och det är ju en poäng...


Iris

 - är Gustavs syrras favoritnamn och det tycker vi också är fint.


Siri 

- fast jag tänker på en väldigt charmig hund då....


Doris

- tycker jag är sött och festligt.

Gustav: "jag tycker Doris är fint men jag skulle inte vilja namgevårt barn det...."


Vad tycker ni hon ser ut att vara för nån??



   


 
 
Ingen bild

Cia

17 juli 2011 09:59

Vi fick precis 'skäll' igår av Hs bror för att vi tagit en massa bra tjejnamn till våra djur! Men, det är inget ju inget som hindrar tycker vi, hellre att man tänker på en hund (mer eller mindre charmig) än en allt annat än charmig elev i alla fall. På så vis har många namn blivit förstörda för mig :P
Jag tycker Irma är väldigt fint! Och skit i halländskan, riktig guuuerkbuuuerk-halländska är det ju faktikst inte så många som pratar ändå!

Lina

17 juli 2011 15:19

Det lutar åt Irma.
Försöker kalla henne för andra saker men inget riktigt stämmer...

 
Ingen bild

Isak

17 juli 2011 11:05

Irma möjligtvis.. sen att Doris är "festligt", tja tänk dig Doris 15 år när hon ska presentera sig.. ;)

Lina

17 juli 2011 15:17

Det ligger nått i det...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 4 augusti 2013 19:57

  ... dagen då Irma lärde sig snyta sig åt rätt håll!

Av Lina - 28 maj 2013 20:23

    Karl Erik Ossian Bengtsson     Född: 20130510 kl. 21.43 Längd: 51 cm Vikt: 3410 g Alldeles nykläckt och geggig... och missnöjd över att blivit klämd ut i kylan och ljuset.        Föräldrar, förundrade och rätt ...

Av Lina - 4 maj 2013 21:57

    Klistermärkesbok "is da shit"!!! Irma kan roa sig med det på alla sätt man kan tänka sig!           Och här är hennes nya säng som hon skulle få lunchsova i för första gången idag.     Det var lite konstigt och hon var lite spat...

Av Lina - 4 maj 2013 21:20

    Sitter hemma och har "huset för mig själv". Irma somnade 19.30 (hon är sååååå smidig att lägga nuförtiden, pepparpeppar) i sin "nya säng". Bilder kommer i nästa inlägg. Jag och Stina har sen dess varit ute i trädgården och nattat hönsen -...

Av Lina - 28 april 2013 19:45

  Puh, har precis läst mitt partogram från Irmas förlossning - får man dra sig ur nu??   Det är 19 dagar kvar till BF (Beräknad Förlossning).   Jag kan som nästan se fram emot det, ffa. att slippa vara gravid längre och att få se vem det är...

Ovido - Quiz & Flashcards